Ali si znaš prisluhniti?

Ali si znaš prisluhniti?

Vsak človek je zgodba zase. Vsak od nas ima različne talente. dm želi opogumljati vsakega posameznika, da jih v polnosti razvije in zasije v svoji edinstvenosti. Opogumljati posameznika, da se osvobodi starih navad, ki se ga oklepajo ter da se zmagoslavno premakne iz cone udobja v življenje.

dm pri tem stavi na oglaševalsko kampanjo, ki pa je več kot le to – je spodbuda za osebnostni razvoj. Gre za celoletno kampanjo, ki bo povezovala vse teme z sloganom: Sprememba se začne v tebi. V 2020 bomo zastavljali vprašanja, na katera pa ne bomo podali odgovora. To bomo prepustili vsakemu posamezniku, kajti ko posameznik sam išče odgovore, razmišlja o sebi ali neki temi.

Osrednja tema aktualne kampanje so spremembe, kajti samo tisti, ki je dovolj pogumen, da stopi na nove poti, lahko odkriva nove perspektive in razvije svoj potencial. Šele ko zbežimo iz vsakdanjega, lahko vidimo možnosti in priložnosti, ki jih sicer pogosto spregledamo.

Poleg tega s tem, ko se odpovemo starim strukturam in vzorcem mišljenja, spodbudimo ustvarjalnost ter dobimo navdih za nekaj novega.